Sensacja tegorocznego festiwalu Sundance. Duszny, klaustrofobiczny portret June Leigh, młodej pisarki i ikony kontestacji, która w 1977 roku, pogrążona w depresji, postanowiła nie wychodzić z zagraconego mieszkania na Bronksie. Nowy Jork toczy fala upałów, miasto terroryzuje seryjny zabójca zwany Synem Sama lub 44-kalibrowym mordercą. Kiedy ktoś zaczyna nagabywać June, dzwoniąc do niej bez powodu przez domofon, niepokój bohaterki przeradza się w paranoję. Zamknięta w czterech ścianach, ograniczająca kontakt ze światem zewnętrznym do minimum, będzie w końcu zmuszona przepracować trawiące ją lęki. Intensywna kreacja Naomi Watts oraz inteligentne połączenie thrillera z psychologiczną wiwisekcją czynią z Godziny wilka jedną z ważniejszych opowieści o „kobietach pod presją” w amerykańskim kinie ostatnich lat. Alistair Banks Griffin pieczołowicie odtwarza detale miejsca i czasu – nękanego zamieszkami brudnego miasta, po którym jeździł w tamtych latach taksówkarz u Martina Scorsese.
Reżyser, scenarzysta i montażysta. Absolwent Rhode Island School of Design. Jego krótki film Gauge miał premierę na Nowojorskim Festiwalu Filmowym, natomiast pełnometrażowy debiut Dwie bramy snu wsekcji Quinzaine des Réalisateurs na festiwalu w Cannes, a następnie na pierwszej edycji American Film Festivalu. Uczestnik prestiżowych programów rozwoju scenariuszy i projektów filmowych, w tym rezydencji na Berlinale i w Sundance Lab, w ramach którego pracował nad swoim najnowszym filmem Godzina wilka.
2010 Dwie bramy snu / Two Gates of Sleep
2019 Godzina wilka / The Wolf Hour